סדנת "שפת הקשב" - תרגול מיינדפולנס לילדים

 

סדנת "שפת הקשב"

תרגול מיומנויות קשב לילדים (מיינדפולנס)

 8 מפגשים בימי רביעי בשעות 17:00-17:45 החל מה-18.3.2015

בבית הסנגהה של עמותת "תובנה", רח' עובדיה מברטנורה 21 (דירה 15), ת"א

במיוחד בזמנים אלו, בהם ילדים מוקפים בגירויים רבים מגיל צעיר מאוד ועוסקים יותר ויותר בפעולות שמפחיתות את יכולת הקשב שלהם, זה נעשה הכרחי לשלב בחייהם פעילות שמטרתה לפתח את יכולת הקשב.

בסדנה נפתח את יכולת הקשב דרך תרגול, משחק, דמיון וחקירה. נתנסה בפעילויות מהנות שונות שמטרתן לפתח את היכולת להיות מרוכזים בדבר אחד לאורך זמן ולנוכח הפרעות, ואת האפשרות להיות קשובים לכל מה שקורה.

תרגול הקשב מאפשר, מעבר לתועלת המיידית ביכולות הקשב והריכוז, גם מרחב. על ידי הפניית תשומת הלב פנימה - לרגשות, מחשבות, חושים ותחושות גופניות הילדים לומדים לאפשר מרחב לחוות אותם כפי שהם, ולפעול ממקום קשוב ולא תגובתי. הסדנה מכוונת לפיתוח יכולת הכלה, ויסות ואיפוק, חיבור לכאן ועכשיו, ולתחושת שלווה ובטחון.

הסדנה תכלול:

  •  8 מפגשים קבוצתיים לילדים
  •  מפגש אישי משותף להורה ולילד
  •  מפגש מקדים (כולל תרגול) להורים (ב-11.3.2015)

 

שפת הקשב פותחה על ידי שימי לוי והמרכז הישראלי לרפואת גוף-נפש, והיא מועברת מזה יותר מעשור בבתי-ספר ומסגרות חינוכיות אחרות. מפתחת התוכנית עובדת היום עם מרכז מודע, בית הספר לפסיכולוגיה, המרכז הבינתחומי בהרצליה. שפת הקשב הינה תכנית המתבססת על ממצאים בחקר המוח ובפסיכולוגיה ומתמחה בהפניית הילדים אל מה שמתרחש מבחינה תחושתית ורגשית בעולמם הפנימי. התוכנית מיושמת במערכת החינוך בעבודה עם ילדים, מורים והורים.

לפרטים והרשמה:
לירון – 054-5884088
liron.achdut@gmail.com

 הסדנה תתקיים בדאנה - כלכלת הלב. ללא מחיר נקוב, התשלום לפי נדיבות הלב והיכולת הכלכלית.

 

קטגורית פוסטים: