קורס להכשרת מנחי מדיטציה למתמודדים עם סרטן

12/02/2023 עד 16/07/2023
קטגוריית האירוע: 
המורה: 
שם המורה: אילן לוטנברג 
שעת התחלה: ראשון 10:30
שעת סיום: ראשון 16:30
סטטוס הקורס: 
הרשמה פתוחה
קורס להכשרת מנחי מדיטציה למתמודדים עם סרטן.
תכנית מדיטציה אחד על אחד נרגשת להודיע על פתיחת קורס חמישי להכשרת מנחים לליווי באמצעות מדיטציה של אנשים המתמודדים עם מחלות מאיימות חיים. התכנית מיועדת למתרגלי מדיטציית תובנה (ויפאסנה, מיינדפולנס) מנוסים המעוניינים לסייע למתמודדים עם סרטן או מחלות מאיימות חיים אחרות.
במהלך הקורס יעברו המשתתפים תהליך של תרגול אישי, לימוד, הכשרה כמנחי מדיטציה ותקופת סטאז' שבמהלכה ינחו מתמודדים תוך כדי ליווי והדרכה (סופרוויז'ן) על ידי מורי התכנית.
תחילת הקורס: פברואר 2023.
מיקום: מרכז גוף נפש רמת השרון.
לפרטים נוספים, שעות מדוייקות ותאריכים מדוייקים, והגשת מועמדות להרשמה, מוזמנים ליצור קשר בטלפון או במייל -
טלפון: 0543509400
מייל: 1on1meditation@gmail.com

 

מהי משמעות המילה דאנה?

מאז זמנו של הבודהה, המסורת באסיה התומכת בדהרמה (הדרך הרוחנית) היא כזו של נדיבות הדדית. הקהילה המקומית מראה את הערכתה והכבוד שהיא רוחשת לתרגול הרוחני על ידי כך שהיא תומכת במנזרים ובצרכים הבסיסיים של אוכל, ביגוד, מקלט ותרופות. בתמורה, נתמכת הקהילה על ידי הקורסים, הלימוד וההדרכה אשר מוצעים על ידי הנזירים והנזירות. במשך 2,500 שנה סיפק ביטוי חי זה של שיתוף פעולה וקיום הדדי תמיכה רוחנית, הן לקהילה הרוחנית והן לקהילה החילונית.

אודות המורים והמנחים בפעילות זו

אילן לוטנברג לומד ומתרגל שנים רבות את הדרך הבודהיסטית במסורות השונות. ממתרגמי הספרים "קץ הזמן" מאת קרישנמורטי, "מה שלימד הבודהה" מאת ואלפולה ראהולה, ו"סמא סטי" מאת פאיוטו. ממקימי אתר "בודהיזם בישראל", מעורכי כתב העת המקוון של "בודהיזם בישראל", ומיוזמי תכנית "שבילים רבים דהרמה אחת". אילן מלמד בודהיזם ומדיטציה במסגרות שונות. גישתו משלבת לימוד מעמיק של המקורות בשילוב התרגול המדיטטיבי ויישומיו המעשיים כאימון יום-יומי ודרך חיים המובילה לערות ולחופש. אילן מלמד ומלווה מנחים בפרויקט "מדיטציה אחד על אחד", המציע הנחיה אישית וליווי בתרגול מדיטציה למתמודדים עם סרטן ומחלות מאיימות חיים.   דאנה לאילן...
Ilan is a teacher and educator by profession. He came across Buddhism while a Philosophy student and since 1996 has been studying and practicing the Buddhist path with numerous teachers from the Theravada and Mahayana traditions. He is a founding member of "Akoda" and "Middle Way", organizations that bring tools and insights from the Buddhist practice into social action for promoting a culture of non-violence, compassion and peace. He is a co-translator into Hebrew of the books End of Time by Krishnamurti, What the Buddha Taught, by Walpola Rahula and Samasati-An Exposition of Right...