הוראות קבע

הזמנה לתרום לתובנה באמצעות-הוראת קבע


"נתינה היא מקור לחדווה בכל שלב. אנו שוהים בחדווה בעת שעולה בנו כוונת הנתינה. אנו שוהים בחדווה במהלך פעולת הנתינה. אנו שוהים בחדווה כשאנו נזכרים בנתינה שלנו" - הבודהה

 

סרטון על הוראות קבע בתובנה:

 

תובנה מתקיימת ופורחת מתוך נדיבות ונתינה. לעיתים בזכות נתינה חד פעמית של תרומות או מילוי תפקידי התנדבות חד פעמיים בקורסים. לעיתים בזכות נתינה קבועה של הוראה, מילוי תפקידי ניהול וארגון קבועים וגם של תרומה כספית על בסיס קבוע.

דאנה (בפאלי- נתינה) היא הפארמי (איכות התומכת בהתעוררות) הראשונה שהבודהא ציין. אף עצם היותנו חלק מהסנגהה של המתרגלים היא ביטוי לנתינה.
זוהי הזמנה לכולנו לתמוך בסנגהה של מורים, מתרגלים, ומנהלים שהיא אנחנו עצמנו, על ידי הצטרפות לקבוצת התורמים מדי חודש בהוראת קבע לתובנה כדי לסייע לתובנה במימוש מטרת קיומה- לימוד והפצת הדהרמה.
הוראת קבע היא ביטוי חשוב לאחריות שלנו כלפי המשך הפעילות של תובנה ולמחוייבות שלנו לסנגהה של המתרגלים.
הסכומים החודשיים שכולנו תורמים מצטברים מדי שנה למתנה בסכום משמעותי. הדבר מסייע לתובנה לכסות פערים שנוצרים לעיתים בין עלות קורס לבין גובה הדאנה שהושארה בסופו, להעניק משכורות צנועות לצוות ההנהלה ולהוות כרית בטחון למקרים לא צפויים.
כך יכולה העמותה לשמור על רוח הנדיבות בארגון הפעילויות והקורסים של תובנה שניתנים בדאנה מלאה או חלקית ובזכות כך הינם זמינים ונגישים לכל אדם בכל מצב כלכלי.

תמיכה קבועה בדהרמה היא גם חלק משמעותי בתרגול שלנו. היא יוצרת מערכת יחסים קבועה עם תובנה ומולידה תנאים פנימיים שתומכים בהתעוררות.
נתינה אינה מעשה חד כיווני אלא תנועה הדדית. אנו הופכים את עצמנו לחלק מתנועה שבה אנו גם תומכים וגם נתמכים מכל מה שיש לתובנה להציע. זוהי כלכלה שונה באופן רדיקלי ממה שאנו רגילים אליו בעולמנו, זוהי כלכלה שהעיקרון המניע אותה אינו חישובי כדאיות, זוהי כלכלה של הלב.
כמובן, שיש בינינו מגוון של אנשים בעלי יכולות כלכליות שונות ולכל אחד ישנה ההזדמנות להיות שותף לנתינה גם בסכומים קטנים, החל מ 40 ₪ לחודש.

עומק תרגול הנתינה אינו נמדד בסכום שאנו נותנים אלא בכוונה שעומדת מאחורי הנתינה.
אנו נותנים בצורה הכי נדיבה שביכולתנו לתת כרגע ומהרהרים תוך כדי כך בכל אלה שייהנו מתרומתנו.

תרומה לתובנה באמצעות הוראת קבע ניתן לעשות

על ידי הדפסת ומילוי טופס: מצ"ב טופס הוראות קבע. יש להדפיס את הטופס ואת הטופס המלא יש לשלוח לכתובת הדואר שלמעלה.

מי ייתן וכל היצורים הברואים ילמדו את כוחה של הנדיבות.

מי ייתן וכל היצורים הברואים יהיו חופשיים.