סנגהה כפעולה - סופ"ש סנגהה ועבודה משותפת בעין דור 7-8 בספטמבר, בהנחיית כריסטופר טיטמוס ומורים נוספים

07/09/2018 עד 08/09/2018
קטגוריית האירוע: 
תנאי השתתפות: 
פתוח לכולם
המורה: 
מיקום: 
שעת התחלה: שישי 14:30
שעת סיום: שבת 17:30

סנגהה יקרה,

בהמשך ליוזמות שקורות בחודשים האחרונים שמחזקות את הסנגהה ויוצרות הזדמנויות בהם אנחנו יחד תורמים לצמיחה של של הקהילה, ולשיפור התנאים בעין דור, נקיים סופ"ש שבו נפגש, נשפץ ונלמד ביחד.

לשמחתנו כריסטופר טיטמוס נענה לבקשתנו להישאר לאחר הריטריט שיסתיים ולהנחות את חלקו הראשון של המפגש תחת הכותרת "סנגהה כפעולה - עשיית שינוי כסנגהה/קהילה".

זו הזדמנות לשהות יחד כסנגהה, ההזמנה היא רחבה ועבור כל מי שרואה עצמו/ה חלק מהסנגהה או היה רוצה להיות חלק ממנה. אנחנו מוזמנות לבוא, בין אם אנחנו משתתפות, מתנדבים, מנהלים, מנחות או מורות. נבוא ביחד ונעזור לשפץ את עין דור, המקום שרובנו מזדהים איתו ומאפשר לנו את לימוד הדהרמה.

התכנית ליומים תכלול שיחות ולימוד עם כריסטופר ומורים ומנחות בתובנה, המשך שיפור התנאים בעין דור, ריקודים, תרגול משותף, זמן לחברותא ועוד.

כדי שנדע כמה אנשים צפויים להגיע, להתארגן בהתאם ולהודיע לכן על פרטים מדוייקים, בבקשה הירשמו דרך הקישור משמאל >

תודה רבה ונתראה בקרוב,

ועדת סנגהה

 

אודות המורים והמנחים בפעילות זו

מבכירי מורי הדהרמה במערב. בשנות ה-70 חי כנזיר בודהיסטי בתאילנד ובהודו במשך 6 שנים כתלמידו של אג'הן בודהאדסה . מאז שנות השבעים הוא מנחה ברחבי העולם קורסים של מדיטצית תובנה. כריסטופר הוא ממקימי גאיה האוס באנגליה, היוזם של תכנית להכשרת מתווכי דהרמה באירופה ובישראל ומשתתף פעיל בהליכות למען השלום. סופר ומשורר, מחברם של ספרים רבים, ממיסדי ארגון יעוץ בינלאומי לשלום ברוח הבודהיזם. כריסטופר מעורב בפעילות קהילת הדהרמה בישראל, ובפעילות למען השלום במזרח התיכון ובעולם כולו. כריסטופר מתגורר בטוטנס , דבון שבאנגליה. ספרים פרי עטו: Spirit of Change The Profound and the Profane Fire Dance and Other Poems...
One of the most senior Dharma teachers in the West. In the 1970's, Christopher lived as a Buddhist monk in Thailand and India for six years as the student of Ajhan Buddhadasa. Since then, he has taught insight meditation courses across the world. Christopher is the co-founder of the Gaia House in England, the initiator of a training program for Dharma teachers in Europe and Israel, one of the founders of an international advisory organization for the spreading of peace in the Buddhist spirit, and an active participant in peace marches.   Christopher Titmus will visit Israel as a guest of...