חוגגים את צאת ספרה של שמחה יעל פזואלו 'למקרה שלא אהיה בסביבה'

21/11/2018
קטגוריית האירוע: 
המורה: 
שם המורה: סטיבן פולדר 
בסיוע: 
שם המורה: אביגיל גרץ 
תנאי השתתפות: 
פתוח לכולם
שעת התחלה: רביעי 20:00
שעת סיום: רביעי 22:00

שמחה יעל פזואלו תרגלה בעמותת תובנה כשמונה שנים במקביל להתמודדותה עם מחלת הסרטן.

יעל הנחתה ערבי מבוא, קבוצות מדיטציה, קורסי מבוא ולימדה בריטריטים למתמודדים עם מחלות.

לאחרונה יצא לאור הספר 'למקרה שלא אהיה בסביבה' ובו חלקים נבחרים מהיומן של יעל וכתבים אחרים שלה.

בהשקה ידבר ד'ר סטיבן פולדר שהיה מורה של יעל, חבר, מלווה רוחני ומלווה לבדיקות :)

יוסיפו דברים:

רני לוי, בן-זוגה של יעל והמאפשר של חזונה.

אביגיל גרץ, שכתבה בהתבסס היומנים של יעל את ההצגה 'למקרה שלא אהיה בסביבה'.

 

מתוך הספר

"בריטריט עלו לי כל מיני רעיונות ל"פרויקטים". יכול להיות שמדובר בניסיונות של ה- mind לתעתע בי ולהסיט אותי מהרגע הזה, אבל היה להם אופי נחמד, לרעיונות האלה, עם הרבה אהבה לתובנה ולעין דור. 

חשבתי שאני רוצה לעשות מבוך בעין דור, כמו שיש באוסטרליה במרכז של Gawler ב- Yarra Valley . 

חשבתי שאפשר לעשות בריטריט משפחות פרויקט של שתילת צמחים והעשרה של הגינה בעין דור. וחשבתי שאני רוצה לכתוב ספר של שיחות עם סטיבן פולדר. הוא כל כך חכם, האיש הזה, חוכמה שבאה מהלב ומהבטן ולא מהראש. צריך לכתוב את הספר הזה. משהו כמו "ימי שלישי עם מורי"".

 

נשמח לראותכם. אנא הגיעו מספר דקות קודם - האירוע יתחיל בזמן.

שימו לב כי מספר המקומות מוגבל. אם נרשמתם ולא תוכלו להגיע, נא הודיעו בהקדם על ביטול ההרשמה לאביגיל ב - avigailgraetz@gmail.com וכך תאפשרו לאדם אחר להשתתף.

 אם ברצונכם לרכוש במקום עותק במחיר מוזל, סמנו בטופס ההרשמה כדי שנוכל להיערך עם כמות ספרים מספקת

ניתן גם לרכוש את הספר במחיר 180 ש"ח המהווה תרומה לעמותת 'מדיטציה אחד על אחד' לרכישה

 

ההרשמה סגורה

אודות המורים והמנחים בפעילות זו

ד"ר סטיבן פולדר הוא ממובילי התרגול הבודהיסטי בישראל, המייסד ומורה הבכיר של "עמותת תובנה". מעורבותו במדיטציית מיינדפולנס ומדיטציית ויפאסנה החלה בשנת 1975, מאז בילה שנים רבות בהודו וקיבל הדרכתם של מורים שונים מבורמה, הודו והמערב. סטיבן מלמד מזה כ-30 שנים, עיקרן בישראל וחלקן בחו"ל, ריטריטים, קורסים ושיעורים שנתיים, ברובם למתרגלים ותיקים, ועסק גם בהכשרת מורים בישראל. סטיבן דוגל בשימוש בדהרמה לקידום השלום בחברה.  סטיבן למד באוניברסיטת אוקספורד ובלונדון, בעל תואר דוקטור לביולוגיה מולקולרית, ופרסם ארבעה-עשר ספרים אקדמיים ופופולאריים בנושא של ריפוי פנימי וחיצוני. שני ספרים אחרונים כוללים את הספר רב...
Dr. Stephen Fulder was born in London in 1946 and educated at Oxford and the National Institute of Medical Research, where he was awarded his Ph.D in molecular biology. He was a lecturer at London University. He is the founder and senior teacher of Tovana (the Israel Insight Society). He has been involved in Vipassana/ Mindfulness meditation and dharma practice since 1975, has spent years in India and has been guided by a variety of teachers from Burma, India and the West. Stephen has been teaching for 20 years, mostly in Israel but also abroad, and he teaches a large number of retreats,...