Open Meditation Hall

21/10/2021
Event category: 
The teacher: 
Teacher Name:
Yahel Avigur
Prerequisites: 
Open to everyone
Start time: Thursday 08:00
End time: Thursday 10:45

 

מרחב מדיטציה בבית הסנגהה

 

אתם/ן מוזמנים/ות למרחב המוקדש לתרגול מדיטציה המשכי ושקט בבית הסנגהה. במהלך שלושה בקרים בכל שבוע, האולם של בית הסאנגהה יוקדש לתרגול שקט בהליכה וישיבה, ולאחר מכן לסשן קצר של שאלות ותשובות על התרגול. התרגול וסשן השאלות והתשובות יונחו על ידי יהל אביגור. 

האולם יהיה פתוח מה17 לאוקטובר ועד ינואר.

 

לוח הזמנים למפגשים בימי ראשון, חמישי ושישי, החל מה- 21.10:

8.00 - 8.10 צ'אנטינג

8.10 - 9.00 ישיבה

9.00 - 9.40 הליכה

9.40 - 10.20 ישיבה

10.20 - 10.50 שאלות ותשובות על התרגול (אם יהיו ארבעה משתתפי/ות או יותר). שאלות ותשובות יתקיימו בימי ראשון וחמישי, ולא בימי שישי.

 

אתם מוזמנים/ות: 

  • להגיע על מנת לתרגל, כאשר אתם נתמכים/ות על ידי מורה ומתרגלים/ות אחרים/ות.
  • להגיע בכל זמן שתרצו - לכל זמן המפגש או לחלקו, עם מינימום של חצי שעה, ולהצטרף לסשן הישיבה או ההליכה שמתקיים כעת (גם באמצע ישיבה או הליכה, אין צורך להתאים את זמן ההגעה לשעות הסשנים).
  • לקחת הפסקות מהתרגול בין הסשנים על פי רצונכם/ן (בין ישיבה להליכה, למשל)
  • לשמור על שתיקה בתוך בית הסאנגהה במשך הזמן הזה. שיחות בין חברי/ות סאנגהה הן דבר מבורך, אל הזמן הזה הוא זמן שקט המוקדש לתרגול.
  • לקחת זמן מנוחה מהטלפונים. בבקשה השאירו אותם בתיק בזמן השהייה בבית השעות האלו.
  • לתת דאנה על פי רצונכם/ן לבית ולמורה.

 

שימו לב, ייתכנו שינויים בימים ובשעות. אם ברצונכם\ן להגיע, אנא הצטרפו לקבוצת ווטסאפ שקטה להודעות בלבד על זמני התרגול:

https://chat.whatsapp.com/JJWj53fZgSNI6fD9nE7cN6

Registration is close

Hosts and assistants

יהל מתרגל מאז 2006 במסורות תרוודיות ובמסורת של מדיטציית תובנה. מאז 2013 מלווה על ידי המורה רוב ברבאה, והוסמך על ידו להוראה בשנת 2019. הוא מלמד במרכז המדיטציה Gaia house באנגליה. בוגר התוכנית התלת-שנתית ללימודי 'האקומי' - פסיכותרפיה התנסותית, ומסייע בליווי ההכשרה של השיטה. בשנים האחרונות מתרגל ומלמד תרגולי תובנה בדגש על ריקות; תרגולי סמאדהי; איכויות הלב ועבודה עם רגשות במדיטציה.   Dana to Yahel Avigur   לאתר של יהל אביגור, להקלטות שיחות דהרמה והנחיות מדיטציה, כתבים, ומאמרים מתורגמים: https://dharma-reflections.com/
Yahel Avigur has been a devoted practitioner of insight meditation since 2003, combining practices from several Buddhist traditions. Since 2013 he’s practiced with the guidance of Rob Burbea, and in 2020 completed his teacher-training under his guidance. For the last four years Yahel has been teaching Dharma in Israel. He is also dedicated to educational work and social activism, and practices Hakomi, a meditative-dialogical approach to psychological healing.    Yahel's website: https://dharma-reflections.com/     Dana to Yahel Avigur