Nature walk in Jerusalem with Aviv Tatarski

31/05/2019
Event category: 
The teacher: 
Teacher Name:
Lila Kimhi
Teacher Name:
Aviv Tatarsky
Prerequisites: 
Open to everyone
Location: 
Start time: Friday 09:30
End time: Friday 16:30

הטבע שבחוץ, הטבע שבפנים: התבוננות פנימה והחוצה

שישי הליכה בטבע של הרי ירושלים

עם לילה קמחי ואביב טטרסקי

יום שישי 31 במאי, בין השעות  9:30 - 16:00 


מוזמנים ליום תרגול ולימוד של הליכה בטבע. נלך מגן החיות התנ"כי, בין המעיינות שמתחת לגבעת משואה, אורה ועמינדב ומול הכפר ולאג'ה שבקצה ירושלים.
 
הטבע לא עוסק בענייני שייכות. עניין זה ייחודי הוא לבני האדם.
ביום הזה נלך יחד עם תודעת הטבע הפתוחה ונסכים לפגוש את הקטגוריות השונות לפיהם מחלקים בני האדם באיזור שלנו את מה שאינו יודע פירוד ואת תוצאותיהן.
נכיר את ההשתקפויות של זו הקרוייה המציאות דרך עיניים שונות משלנו. היכרות עם מציאות לא מוכרת היא לכשעצמה צעד אמיץ לכוון של ריפוי ושינוי לטובה.
התרחבות והכלה של נקודות מבט אחרות פותחת את ליבנו ותודעתנו והופכת אותנו לאמיתיים, מחוברים ואנושיים יותר.
 
 
 
מה מתוכנן
נלך הליכה מדיטטיבית מאיזור גן החיות התנ"כי לכיוון אורה ועמינדב, נעצור לתרגול מדיטציות בישיבה ושיחת דהרמה, ונשמע את סיפור הכפר ואלג'ה מאביב. ההליכה תהיה בקצב נינוח המתאים למדיטציה. המסלול באורך 3 קילומטר, קל וללא עליות. 
 
ניפגש בשעה 9:30 בחניון שמתחת לגן החיות התנ"כי (החניה בחינם). נהיה שם בחזרה בשעה 16:00.
במידת הצורך ננסה לסייע בטרמפים.
 
מה להביא
כובע ונעלים נוחות להליכה
כלי אוכל ומנה צמחונית לארוחה משותפת.
בקבוק מים
כרית קלה או מחצלת אישית לנוחות הישיבה
 
להרשמה
 
 
בכל שאלה אפשר לכתוב לavivsky@gmail.com  ונענה בהקדם.
 
היום מתקיים על בסיס דאנה
 
מידע מלא כולל לגבי טרמפ במידת הצורך ישלח לנרשמות/ים.
 
להתראות, בלב פתוח,
לִילה ואביב
 

Hosts and assistants

לילה קמחי
לִילה מתרגלת ומלמדת את אמנות מדיטציית הויפאסנה, המיינדפולנס והדהרמה מעל שני עשורים בארץ ובעולם. שהתה תקופות לימוד והתבודדות ממושכות במנזרים, אשראמים ובמרכזי מדיטציה, במסורת הבודהיסטית ובמסורת האי-שניות ההינדואיסטית. מנחה בריטריטים, סדנאות, קבוצות ויחידים ומובילה מסעות רוחניים בחו"ל. מתגוררת ומלמדת ב'עלי אדמות', מרכז רוחני אקולוגי שהקימה במושב לוזית שבעמק האלה. לִילה שמה דגש על הקשר שבין עולמנו הפנימי והחיצוני ועל אחריותינו הרדיקלית לשניהם, על חשיבות הקהילה המתרגלת יחד וחברויות הלב שנוצרות בה ושמאפשרות את לבלוב האיכויות המיטיבות שבנו, על החיבור וההזנה ההדדית שבין עומק הנשמה וגבהי הרוח ועל...
Lila Kimhi practices and teaches the art of Vipassana meditation, mindfulness and Dharma over two decades, in Israel and around the world. She spent long periods of study and practice in seclusion in monasteries, ashrams and meditation centers, in the Buddhist tradition and the Hindu non-dual tradition. Facilitates retreats, workshops, groups and individuals and leads spiritual journeys around the world. Lila lives and teaches at 'Aley-Adamot', an eco-spiritual center she founded in Moshav Luzit in the Judean planes in Israel. Lila emphasizes the connection between our inner and outer world...
מתרגל בדרך הדהרמה שנים רבות. במשך 20 שנה התאמן ולימד אמנויות גוף מזרחיות והדבר משפיע רבות על גישתו לדהרמה ודרך ההוראה שלו. אביב הוא ממייסדי "דהרמה מעורבת חברתית" שמביאה יחד את התרגול עם פעולה לשינוי חברתי.   לבלוג האישי של אביב.   לאתר של דהרמה מעורבת חברתית.
Aviv has bee a practitioner of meditation and Asian movement Arts for the last 20 years. He works as a researcher at the "Ir-Amim" organization and is a long-time activist for solidarity between Israelis and Palestinians.