משבר האקלים - כיצד לפעול בצורה מחוברת, המשכית ויעילה

07/07/2022
קטגוריית האירוע: 
המורה: 
שם המורה: זהר לביא 
בסיוע: 
שם המורה: אסף כץ 
תנאי השתתפות: 
פתוח לכולם
מיקום: 
שעת התחלה: חמישי 19:30
שעת סיום: חמישי 22:00
סטטוס הקורס: 
הרשמה פתוחה

משבר האקלים - כיצד לפעול בצורה מחוברת, המשכית ויעילה

 
מפגש ביום חמישי, 7.7, 19:30-22:00, תל אביב
 
משבר האקלים, נושאי סביבה ודאגה לבעלי החיים הם נושאים שנוגעים ברבים מאיתנו. לרוב, הרצון לפעול נובע ממקור של אהבה, אכפתיות וחמלה. אז איך זה שרבים מאיתנו מוצאים עצמנו מותשים, לא פועלים כמו שאנחנו רוצים או לא פועלים בצורה יעילה?
זוהי שאלה שכדאי ללמוד ולהבין כדי שהעשייה שלנו תהיה הרמונית ושלמה יותר.
 
מוזמנים ומוזמנות לערב בו ניגע ונתעמק בנושאים הללו, עם השראה מאנשים ההולכים בדרך הזו לאורך זמן ועם אנשים נוספים שהשאלות הללו מעסיקות אותם/ן.
 
בחלק הראשון של המפגש נשמע מזהר לביא (עמותת תובנה, Sanghaseva) ומייקל רפאל (אנשי הים התיכון, המרד בהכחדה) שידברו מתוך נסיונם על הדרך למצוא את התנועה הנכונה לפעולה. משם נמשיך ללמידה בקבוצות קטנות ובקבוצה הרחבה כדי להעמיק את ההבנה האישית של 'מה יש לי ללמוד כדי לפעול בצורה המשכית, יעילה ומחוברת למה שחשוב לי'.
 
המפגש הזה הוא חד פעמי. במידה ויהיה רצון להמשיך להעמיק בנושאים הללו נשמח לייצר מפגשי המשך וקבוצה ההולכת דרך ביחד.
 
נפגש בתל אביב במקום שיקבע בהמשך, פרטים יישלחו למי שיירשם.
 
לפרטים נוספים והרשמה:
אסף כץ 
054-7582253
 
שנמצא את הדרך לפעול בהרמוניה למען העולם וליצורים החיים בו.
ההרשמה תיפתח בקרוב

אודות המורים והמנחים בפעילות זו

מורת דהרמה בעמותת תובנה. היא מתרגלת ומלמדת בישראל, אירופה והודו. זוהר נמנית על המייסדים של סנגה-סווה שמשלבת בין מדיטציה, דהרמה ופעילות חברתית. סנגה-סווה מקיימת ריטריטים של טיפול במצורעים בהודו, חידוש יערות באנגליה וסיוע לחקלאים פלסטינים בעת מסיק הזיתים בגדה המערבית.   דאנה לזהר לביא   שיחות של זוהר ניתן למצוא באתר של סנגהה-סווה כאן האתר של סנגהה-סווה https://www.sanghaseva.org האתר של זוהר לביאhttps://zoharlavie.org
Zohar fell in love with meditation in 2000 and has been following after her heart ever since. This journey has taken her from the meditation cushion into exploring further ways of expressing truth and love. She now spends most of her time dreaming up and facilitating retreats that offer service as a spiritual path around the world. Her practice involves relaxing into life with love. Zohar is one of the founders of SanghaSeva who offer a "meditation in action" retreats.   דאנה לזהר לביא