חכמת ההזדקנות: "כדי להזדקן היטב יש לחיות היטב". קורס בזום עם סנדיה בר קמה.

07/04/2021
קטגוריית האירוע: 
המורה: 
שם המורה: סנדיה בר-קמה 
מיקום: 
שעת התחלה: רביעי 10:00
שעת סיום: רביעי 13:00

חכמת ההזדקנות מזמינה לקורס  בזום עם  סנדיה בר קמה בנושא: "כדי להזדקן היטב יש לחיות היטב"

קורס בן 4 מפגשים:

 ימי רביעי בתאריכים 7 ו-21 לאפריל, 5 ו-19 למאי בשעות 10.00-13.00 

עלות: מחיר 480 ₪.  נבהיר כי אנחנו לא מעוניינים שאנשים לא ישתתפו בקורס בשל מגבלה כספית. לכן מי שאין ביכולתם/ן לשלם את הסכום המלא אנא פנו אלינו
wisdomofaging@gmail.com או לטלפון של שרה 0544-395876

 

לינק להרשמה לקורס עם סנדיה

 

לינק לאתר - חכמת ההזדקנות

באמת הנאצלת הראשונה הבודהה אומר שלהזדקן, לחלות ולמות זה דוקהה. האמנם? האין דרך אחרת לחוות את תהליך ההזדקנות, המחלות והמוות, באופן שאינו דוקהה?

יש ויש!

התרגול מלמד אותנו שהסבל לא קיים בחוויה עצמה – אלא במערכת היחסים שלנו עם החוויה. הזקנה מפגישה אותנו עם חרדות מפני אובדן העצמאות, אובדן שליטה, פחד מתלות, מכאב ומחלות, ואובדן כוחות הגוף וחדות השכל. אנו חוששות'ים להרגיש חסרות ערך, או ליפול כמעמסה.

הזקנה מפגישה אותנו גם עם מתנות חדשות ויקרות-ערך כמו ניסיון חיים וחוכמת חיים, ועם האפשרות להשיר מעלינו את הכבלים של המחויבויות, התפקידים, הטיפול באחרים, המירוץ וההישגיות של החיים המודרניים.

הזקנה מאפשרת לנו להתחיל תנועה של התכוננות לשיבה הביתה, והפניית המבט יותר פנימה. מהעשייה אל ההוויה. התנועה הזאת מביאה אל חיינו הרבה חדווה, קלילות וחופש. אפשר לגשת אל תהליך ההזדקנות, המחלה והמוות עם סקרנות והתפעמות – כאל ההרפתקה הגדולה של החיים.

 

אודות המורים והמנחים בפעילות זו

מתרגלת מאז 1986. מלמדת בדרך הדהרמה: דרך הלב והתבונה. חייתה שבע שנים באשראם ליוגה ומדיטציה בארצות הברית. מתרגלת ומלמדת מדיטציה המבוססת על מסורתהתראוואדה הבודהיסטית ועל מסורת האי-שניות. שמה דגש על הקשר בין התרגול לחיי היומיום, על חקירת החוויה האישית האותנטית ועל האפשרות לחיות חיים ערים בכל רגע.  מנחה סדנאות, קורסים וקבוצות. מלמדת בעמותת 'תובנה', 'מרכז הישראלי לרפואת גוף-נפש', 'מרכז שילוב', 'מכללת כרכור', 'מרכז אוריאל' ובמסגרות נוספות, בארץ ובהודו. מאמינה שחופש אפשרי ושבכולנו טמונה היכולת לאהוב, לחמול ולהתעורר.  חיה עם בת זוג, חתולה וכלבה באזור פרדס חנה. דאנה לסנדיה בר-קמה   לאתר של...
Has been on a spiritual journey since 1986. Rakefet lived for seven years in the Kripalu Ashram, a yoga and meditation center in the United States, and taught there seminars on meditation and personal development. Over the years, her curiosity and drive for knowledge has led her to explore various Buddhist, Hindu, and Indian methods. Rakefet teaches meditation and the Dharma to individuals, groups and at retreats. דאנה לסנדיה בר-קמה   Sandya's Dharma talks (hebrew) Rakefet short video (Hebrew):