הגעה מאוחרת/עזיבה מוקדמת

אני לא יכול/ה להגיע בזמן לשעת פתיחת הריטריט, אפשר להגיע קצת מאוחר יותר או להצטרף ביום השני? או: אפשר לעזוב את הריטריט קצת מוקדם יותר, עקב התחייבות קודמת?

ויפאסנה, טכניקת מדיטציה שמטרתה להגיע לתובנות על מהות המציאות באמצעות התבוננות פנימה וחקירה עצמית, דורשת מחויבות והתמסרות. השתתפות בריטריט מתחילתו ועד סופו, תוך אימוץ הסביבה המובנית של הריטריט (מתהליך הרישום ושיחת הפתיחה ועד לשיחת הסגירה ורגע הסיום), מאפשרת לטפח תרגול מדיטציה יציב ועקבי, להעמיק את ההבנות המתגלות, ולהביא למלואם את יתרונות התרגול. יציאה מוקדמת או הגעה מאוחרת עלולות לשבש את הזרימה ואת הקצב של הריטריט, ולפגוע בשקט הפנימי והחיצוני הנוצר כחלק משמעותי מהקורס, עבורך ועבור המתרגלות.ים האחרות.ים.

כיוון שכך, לא נוכל להיענות לבקשות  להגיע באיחור/לעזוב מוקדם, גם במקרים מוצדקים ומובנים. אם ידוע לך שאין באפשרותך  להשתתף בריטריט באופן מלא,  נבקשך לבטל את השתתפותך בקורס. נזמינך להתעדכן ברשימת הקורסים המוצעת, על מנת למצוא מועד מתאים שבו יתאפשר לך  להשתתף בקורס במלואו.

מובן, כי במצבי חירום, מחלה או כל מצוקה אחרת אשר עשויה להתפתח תוך כדי הריטריט, תתאפשר עזיבה מוקדמת תוך תיאום וליווי של צוות הריטריט. אם יש לך חששות כלשהם בהקשר זה, ניתן וכדאי ליצור עמנו קשר במייל חוזר.