שקט בעין הסערה - סופ״ש מדיטצית תובנה (ויפאסנה) בהנחיית יונתן דומיניץ ובסיוע מולי גלזר בתנאי לינה משופרים ביחיעם

31/05/2018 עד 02/06/2018
קטגוריית האירוע: 
תנאי השתתפות: 
פתוח לכולם
המורה: 
שם המורה: יונתן דומיניץ 
בסיוע: 
שם המורה: מולי גלזר 
מיקום: 
שעת התחלה: חמישי 14:00
שעת סיום: שבת 18:00
סוף שבוע בתנאי לינה משופרים מאפשר למשתתפים לבחור האם ללון בחדר יחיד/זוגי/שלישיה או רביעיה. יש אפשרות מוגבלת להשתתפות משפחות עם ילדים בקורס.
 
שקט בעין הסערה
 
תרגול מדיטציית תובנה נועד לפתח ולטפח בנו איכויות, יכולות ודרכי חשיבה ופעולה משחררות. דרך לימוד ויישום ההנחיות ותרגולן אנו לומדים אפשרויות חדשות של מפגש עם אי שקט מנטלי, רגשי  וגופני, דאגות, לחץ ומתח. אפשרויות אלו מובילות לטרנספורמציה פנימית במפגש עם הסערות והגלים, ולגילוי של שקט הנמצא בלב הסערה עצמה.

במהלך סוף השבוע נתרגל, נחקור, נלמד וניישם דרכי התבוננות וגישה המבוססת על טוב לב, ידידותיות לעצמנו ולקשיים שאנו פוגשים, חמלה ותבונה במפגש הישיר עם מה שמופיע מרגע לרגע, ונלמד להתייחס לקשיים כהזדמנויות לשחרור.


  • מה היא מדיטציית תובנה (ויפאסנה)?
    מדיטציית ויפאסנה הנה תרגול מדיטציה ששורשיו במסורת הבודהיסטית, המהווה חלק מדרך רוחנית המכוונת לחיים של שחרור ועירות. ההתעוררות לרגע ההווה מאפשרת הבנה וקבלה של טבענו ושל טבע הדברים בעולמנו. תרגול זה מכוון אותנו לקשב פנימי הפותח את ליבנו, מעמיק את הבנתנו ומאפשר להכרתנו להתבהר אל החוכמה והחמלה הנמצאות אצלנו ומכאן לחירות פנימית.
  • הגעה ליחיעם בשעה 14:00 לצורך רישום והתארגנות.
  • הקורס יסתיים ביום שבת בשעה 18:00.
  • לא תתאפשר הגעה מאוחרת או עזיבה לפני זמן סיום הקורס 

 

ההרשמה לקורס תתבצע בשני שלבים:

  1. מלוי טופס הרישום (כאשר ההרשמה תפתח יופיע קישור לטופס הרישום)
  2. פנו אל בית הארחה בקיבוץ יחיעם לצורך שיבוץ בחדרים ותשלום לאיריס, בטלפון 04-7709149או דוא"ל teva@rimoney-hagalil.com

עלויות לקורס:*

לאדם בחדר יחיד -  1172

אדם בחדר עם שתי מיטות -  672 (בני זוג ובני משפחה מתבקשם להירשם לחדרים נפרדים)

אדם בחדר עo שלוש מיטות - 505

אדם בחדר לארבעה - 422
 

מדיניות ביטולים:

  • במקרה של ביטול ברגע האחרון ייגבו ע"י בית הארחה יחיעם דמי רישום בסך 100 ש"ח.
  • בעת ההרשמה יש לתת פרטי כרטיס אשראי לביטחון.
  • בעת ההגעה לקורס ניתן לשלם באשראי/ במזומן בלבד.

* קורסי תובנה מוצעים בד"כ מנדיבות מלאה לקריאה נוספת על דאנא לחץ כאן. בקורס זה היות ואפשרויות הלינה שונות, מתבצע תשלום במחיר קבוע עבור החדרים והמזון ישירות לאירוח יחיעם. המחירים הלעיל ואינם כוללים כל תשלום על הוראה או ארגון הקורס, בסוף הקורס תינתן האפשרות לתת דאנה למורים ולתובנה.  

 

לשאלות נוספות ניתן לפנות ל- yehiam@tovana.org.il

 

מהו קורס בתובנה?

אם לא השתתפת בעבר בקורס של תובנה אנא קרא/י מהו קורס בתובנה?

אודות המורים והמנחים בפעילות זו

יונתן דומיניץ
מתרגל מדיטציה וצועד בדרך הדהרמה מאז 1997. רואה את תורת השחרור שלימד הבודהה כהשראה עצומה לחיים ערים וכגישה שניתנת לתרגול וליישום בכל רגע ולהביאה לכל היבט של חיי היומיום, על כרית המדיטציה ומחוצה לה. מלמד ומנחה פעילויות מדיטציה ודהרמה תוך שימת דגש על יישום והפנמת הדהרמה בחיי היום יום. ממייסדי פרוייקט 'מדיטציה 1:1' שבו מתרגלי מדיטציה ותיקים מציעים לימוד וליווי דרך מדיטציה לחולי סרטן בבתיהם. מורה לחשיבה יצירתית ומייסד MINDSCAPES , נשוי ואב לשנים, מתגורר בתל אביב. דאנה ליונתן דומיניץ
Yonathan practices insight meditation since 1997. Since 2002 he teaches Insight meditation courses and retreats. Among other activities he also teaches meditation courses and programs for cancer patients in hospitals, as well as meditation courses for executives, artists and creatives, with an emphasis on applying the Dharma to everyday life. To support himself and his family, he leads courses and seminars on creativity. Yonathan is married and a father of two children.   דאנה ליונתן דומיניץ