Dharma Evening with Lila Kimhi

03/06/2019
Event category: 
The teacher: 
Teacher Name:
Lila Kimhi
Prerequisites: 
Open to everyone
Start time: Monday 19:30
End time: Monday 21:30

על האדם ועל העולם - מפגש לימוד, דיון ומדיטציה על אהבה ואקולוגיה פנימיות וחיצוניות  

שימו לב תאריך האירוע העדכני הוא 3.6.19
 
"האדם הוא עולם קטן, העולם הוא אדם גדול, ומה שיש בזה יש בזה" (אבות דרבי נתן, פרק ל"א).
 
משכנות הלב והרוח שהינם אינסופיים לפי הבודהה, מביאים את ההולך בהם למחוזות שמבקשים את כל כולו: גוף, נפש, רוח, תודעה.
היכולת שלנו להבחין, לשים לב, להבין ולדעת להגיב את התגובה הנכונה כלפי דמויות הצל הלא מיטיבות בתוכנו שזורעות הרס וחורבן פנימיים קשורה באופן בלתי נפרד ליכולתנו לעשות זאת גם כלפי חוץ.  
במפגש נדבר ונחקור יחד את הכוחות הפועלים עלינו, שלהם פוטנציאל מחליש, מדכא, הורס ומשמיד בתוכנו, ואיך ניתן לעבוד איתם בצורה נכונה לטובנו ולטובת הבריאה כולה.
 
נחקור את הקשר בין פנים וחוץ, ונתעכב על מה שמצטייר כיום כמשבר גדול בגוף ובנשמה של כוכב הלכת שלנו, המצריך פעולות מיידיות הבאות מחוכמה וחמלה. 
 
"כדור הארץ אינו רק הסביבה שבה אנחנו חיים. אנחנו כדור הארץ ואנחנו תמיד נושאים אותו בתוכנו. אנחנו התגשמות חיה ונושמת של כוכב הלכת היפיפה והנדיב הזה. ...כשאנחנו מאוהבים במישהו או במשהו, אין הפרדה בינינו לבין מי או מה שאנחנו אוהבים. אנחנו עושים בשבילם כל שביכולתנו וזה ממלא אותנו ומסב לנו שמחה עצומה. על כולנו ליצור יחסים כאלה עם כדור הארץ כדי שכדור הארץ יוכל לשרוד וכדי שגם אנחנו נוכל לשרוד". טיך נהאת האן, מתוך 'מכתב אהבה לכדור הארץ'.
 

 

הערב יתחיל בשעה 19:30 בדיוק - אנא הגיעו עד 19:20 על מנת להתמקם בנוחות וכדי שנוכל להתחיל בזמן 
 
במקום אין כריות - אנא הביאו איתכם כריות לישיבה, ניתן יהיה לשבת גם על כסא רגיל שבמקום. 
 

 

הרשמה
 
אנא הרשמו לערב דרך כפתור ההרשמה המופיע בצד שמאל למעלה
 
עלות ההשתתפות
 
הערב ניתן בדאנה מלאה
 
עמותת תובנה אינה נתמכת על ידי גוף או מוסד כלשהו. במרבית פעילותיה, היא פועלת ברוח המסורת העתיקה של "דאנה" (נתינה מתוך נדיבות הלב). 
הפעילויות מתקיימות בזכות נדיבות ליבן/ם של מתרגלות/ים התומכות/ים בעמותה בתרומות כספיות, וכן בזכות נדיבות ליבן/ם של מספר גדול של פעילות/ים ומתנדבות/ים הפועלות/ים ללא שכר.
 
ההוראה בערב ניתנת גם היא ללא מחיר נקוב מראש על מנת לאפשר לכל מי שמעוניינ/ת להגיע ולתרגל, ללא תלות במצב כלכלי.
זוהי תמיכה קהילתית בה כל אחד ואחת נותנים לפי יכולתם/ן על מנת לסייע גם למי שידו/ה אינה משגת. במקביל הקהילה תומכת במורים ובמורות באמצעות תרומה שניתנת בסיום המפגש. מורים/ות רבים/ות המלמדות/ים בקורסים של "תובנה" מקדישות/ים את זמנם/ן ללימוד ואפשור הדהרמה מתוך נדיבות ורצון טוב לסייע לאחרות/ים בדרך. 
 
לאורך כל הערב תהיה אפשרות לתת דאנה לתובנה ולמורה.
 
 
מענה לפניות 
לפניות בנוגע להרשמה והגעה אנא פנו במייל city@tovana.org.il 
 
 
 
 
הלוואי ונפיק את מירב התועלת מן התרגול.
הלוואי וכל יצור חי יהיה משוחרר מכאב ומסבל.
הלוואי וכל יצור חי יחיה חיים חופשיים ומאושרים באמת
Registration is close

Hosts and assistants

לילה קמחי
לִילה מתרגלת ומלמדת את אמנות מדיטציית הויפאסנה, המיינדפולנס והדהרמה מעל שני עשורים בארץ ובעולם. שהתה תקופות לימוד והתבודדות ממושכות במנזרים, אשראמים ובמרכזי מדיטציה, במסורת הבודהיסטית ובמסורת האי-שניות ההינדואיסטית. מנחה בריטריטים, סדנאות, קבוצות ויחידים ומובילה מסעות רוחניים בחו"ל. מתגוררת ומלמדת ב'עלי אדמות', מרכז רוחני אקולוגי שהקימה במושב לוזית שבעמק האלה. לִילה שמה דגש על הקשר שבין עולמנו הפנימי והחיצוני ועל אחריותינו הרדיקלית לשניהם, על חשיבות הקהילה המתרגלת יחד וחברויות הלב שנוצרות בה ושמאפשרות את לבלוב האיכויות המיטיבות שבנו, על החיבור וההזנה ההדדית שבין עומק הנשמה וגבהי הרוח ועל...
Lila Kimhi practices and teaches the art of Vipassana meditation, mindfulness and Dharma over two decades, in Israel and around the world. She spent long periods of study and practice in seclusion in monasteries, ashrams and meditation centers, in the Buddhist tradition and the Hindu non-dual tradition. Facilitates retreats, workshops, groups and individuals and leads spiritual journeys around the world. Lila lives and teaches at 'Aley-Adamot', an eco-spiritual center she founded in Moshav Luzit in the Judean planes in Israel. Lila emphasizes the connection between our inner and outer world...